.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی به اصرار هاشمی نیامده است
رئیس ستاد مركزی انتخابات محسن رضایی گفت: رضایی به هیچ وجه به اصرار هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات نیامده است .
محسن رضایی به اصرار هاشمی نیامده است رئیس ستاد مركزی انتخابات محسن رضایی گفت: رضایی به هیچ وجه به اصرار هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات نیامده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل ا ز شبكه خبر، رئیس ستاد مركزی انتخابات محسن رضایی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینكه رضایی به اصرار هاشمی رفسنجانی پا به عرصه انتخابات گذاشته است، ‌گفت:‌ این اظهار نظرها صحیح نیست و كسانی كه آن را مطرح می كنند در پی كسب منافع خود هستند.

محسن رضایی با اشاره به اینكه عمده مشكلات كشور در بخش اقتصادی است و محسن رضایی نیز به همین علت برنامه های گسترده ای را در این بخش دارد، افزود: چهار برنامه توسعه ای اجرا شده در كشور به میانگین رشد اقتصادی 6/5 درصد منجر شد.

دانش جعفری اظهارداشت:‌ این در حالی است كه برای رفع مشكلات مبتلا به كشور ، پایان دادن به بیكاری و تبدیل شدن به كشور تراز اول در منطقه باید این رشد به بیش از هشت درصد می رسید.

رئیس ستاد مركزی انتخابات محسن رضایی،‌ باتاكید بر اینكه با مدیریت بهتر، نتیجه بهتری خواهیم گرفت، یادآورشد:‌ برای رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب باید بخش خصوصی و دولتی دركارهای مختلف اقتصادی با یكدیگر مشاركت داشته باشند.

دانش جعفری، افزود: برای درگیر كردن مردم در كارها، باید كارهایی را كه مردم از عهده انجام آن برمی آیند به آنان واگذار كرد و تنها كارهایی را كه مردم قادر به انجام آن نیستند، دولت انجام دهد.

وی،‌ با اشاره به شعار دولت ائتلافی محسن رضایی گفت:‌ هدف رضایی با طرح این شعار استفاده از افراد متخصص، آگاه و كاردان در مدیریت كشور است.

دانش جعفری، مهم ترین ویژگی رضایی را قدرت بالای ایشان در سازماندهی نیروها دانست و افزود:‌ رضایی فردی بسیار جدی و با مدیریت عالی و به دور از حاشیه هاست كه اگر مردم مدیریت كشور را به ایشان بدهند قطعا كشور به اهداف خود خواهد رسید.

دانش جعفری،‌ در خصوص موضع هسته ای كشور در دولت احتمالی رضایی گفت:‌ مواضع هسته ای كشور در شورای امنیت ملی اتخاذ می شود و مربوط به رئیس جمهوری نیست ولی هر شخصی كه به ریاست قوه مجریه انتخاب شود در برابر خواست و حق مسلم مردم ایران نظر دیگری نمی تواند داشته باشد و باید قاطعانه از این حق دفاع كند.

وی، درخصوص رابطه ایران و آمریكا گفت:‌ منتظر تغییر سیاست های دولت جدید آمریكا هستیم و اگر این تغییر اتفاق بیفتد، باید از فرصت ها استفاده كرد.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.